Čím oživit

Letošní organizace firemního večírku padla na reklamní oddělení. Jsou to lidé tvořiví a tak mají možnost pro své kolegy připravit něco zajímavého. Sál, ve kterém večírek proběhne, je v areálu firmy. Během týdne slouží jako expedice zboží, ale pro tuto příležitost dostane nový kabát. Na tom celé oddělení pracuje poslední týden. Výzdoba to bude opravdu vtipná. Podium  z palet mistrně zaaranžované kobercovinou, tvořící trávník, na pozadí výjevy z komixů na fototapetách.

 

Firemní večírek?

Až dva dny předem konečně padne rozhodnutí, kdo celý večírek oživí. Kouzelník ! Žije přímo ve městě a je opravdu oblíbený. A tak, když při prvním kouzlu, spálí tisícikorunu přímo řediteli firmy před jeho očima, všichni zaměstnanci vybuchnou smíchy. Celá půlhodina jeho vystoupení vytvoří dobrou náladu všem. Smějí se ještě příští den po příchodu do práce.

Čím oživit
3 (60%)1